Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Svar på kommentar.

Kategori: Svar på kommentar.

Hej!
Nej, det vet han inte. Iallafall inte vad jag vet. Vill verkligen berätta för honom hur jag känner men vågar inte.
Är rädd för att bli sårad. Med tanke på att jag har haft självmordstankar förut och hr ett ganska surt liv så vet jag inte hur jag kommer att reagera om han nekar mig. Jag är inte en av dom glada tjejerna. Utan jag sticker ut väldigt mycket. Bär oftast svart, är tyst, blyg och så. Och jag vet inte vad han gillar för tjejer. Men tänker absolut inte ändra mig för en kille. Antligen så får han nöja sig med den jag är eller inte alls.

En dag kommer jag förhoppningsvis berätta för honom hur ja känner med tanke på att jag gillat honom i ett par år nu. ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det var inte roligt att höra.. men om du skulle berätta, hoppas jag att du får din kärlek besvarad ( eller hur man nu säger :P )! :)

    2012-05-29 | 23:34:04
  • Anonym säger:

    Om du nu tycker att du är så unik och trivs med dig själv och att du är annorlunda, hur kan du då helt plötsligt vara så missnöjd? Du vill ju inte vara någon annan, och om du mår så dåligt varför tar du inte bara för dig lite mer? No offence men du kan ju alltid ändra ditt liv, skaffa mer vänner och bli lyckligare, precis när du vill.

    2012-05-30 | 17:42:21

Kommentera inlägget här: