Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Pilutta, pilutta...

Kategori: Mitt liv. O.o

 
 
Amanda har inte bloggat på 3 dagar, inte okej! Så som den räddande ängel jag är så kommer jag till undsättning! Hon vet inte om att jag gör detta, men någon gång märker hon det väll... I alla fall får ni något att läsa, även om det nu inte är speciellt intressant....
 
Ja, när jag ändå leker hacker kan jag passa på att säga till alla som bor i eller i närheten av Piteå att gå in på ticnet och köpa biljetter till "Med Astrid På Luffen" som jag är med och dansar i IMORGON! Så gå in där och köp biljetter och kom och kolla! En asnajs föreställning med typ astrid-låtar, orkester, kör, soliter och lite dans!!! Missa inte!!!
 
Jaja, somsagt, det är i alla fall ett inlägg...
Ha det alla läsare! // EMELIE!!! :) 
 
(gamal)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    gulligt!

    2012-12-11 | 15:28:53

Kommentera inlägget här: