Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Shall I become a...

Kategori: Mitt liv. O.o

Gal?
Gal på svenska är fjortis. Så såhär ser fjortisar ut i Japan... :)
 
Gothare?
 
Or mabey a lolita girl.
 
Gillar verkligen Japans mode. De tar de ganska seriöst eller vad man ska säga.
De visar verkligen vad man är,
i Sverige kan det vara lite svårt att gissa om nån är fjortis, gothare eller annat. Numera ser en fjortis ut som en gothare nästan... Dehar gått från blond till svart...
Irriterar mig lite på detta. Vet inte varför men gör det bara.
 
BTW, EMO ÄR EN MUSIKSTIL INTE ETT MODE!!!! MODET HETER GOTH.
Stör mig verkligen på de som säger emo till gothare. Stör mig även på de som kallar en emo bara för att man har svarta kläder på sig. Bara för att man klär sig svart så blir man inte automatiskt en gothare.
 
Och sluta kalla folk för P12:a bara för att man dricker monster. p:12 är en behandling igentligen. Blev kallad för p12:a bara för att jag drack monsters en gång. Och det var småpojkar som sa det till mig. Fatta att vissa blir sårad av att bli kallad olika saker. Som typ när jag blev kallad för wb fjortis bara för att jag ville bli blond förut sen blev jag kallad wb emo bara för att jag ville bli svarthårog.
Ens hårfärg och kläder avgör inte vad man är för nån utan det är beteendet som avgör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: