Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Tbx för ett bra tag sen. :)

Kategori: SSU

Var ju på kurshelg under helgen. Det var jätte roligt men mådde lite dåligt ganska ofta. Såg oxå världens obehagligaste och äckligaste film. Så då mådde jag ju inte något vidare heller. Men det var såklart roligt att vara där och träffa dom man glömt och inte sett på en evighet. Så nu har man nån mer fb kontakt. ;)
Vi skrev possitiva lappar till varandra. Dom var såklart anonyma. Så jag skrev till killen jag gillar att jag gillar honom mycket. Men skrev inte mitt namn så han vet troligen inte att det var jag.... hoppas jag på.... Är så grymt nervös. Tänk om han frågar mig om jag vet vem det var som skrev lappen imorgon på bussen om jag sitter brövid honom..... KNCISHIOAAFJONVJ!!!!!! PANIK!!!

Ska be en kompis som tog kort under helgen skicka mig några bilder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: