Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Be heard! Be strong! Be proud!

Kategori: Mitt liv. O.o

Ligger fortfarande i sängen och funderar på att gå och duscha. Måste verkligen hitta nått bra shampoo till mitt hår för det är så jäkla äckligt efter natten och jag duschade igår. Det finns ett shampoo och balsam jag vill han men de kostar kring 300 kronor tillsammans. Så det känns liiite dyrt. Men nån dag ska jag köpa det:)

Jag har börjat dela ut reklam till pappas jobb. Får 1 krona per blad hag delar ut. Det var typ 437 blad o har kanske 100 kvar. Pengarna ska jag spara till min och Emelies Stockholms resa i sommar. :D 

Nu har jag då bara 2 veckor kvar av min praktik sen blir det jullov och sen skola igen. Är väldigt taggad för skola igen för saknar min klass. Och saknar att få baka eget än de bageriet säljer. Vill göra söta bakelser xD

See ya later alligator! 

Lucas Till. 
Med i Hannah Montana the movie,
x-men first class,
Taylor Swifts music video you belong with me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: