Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

God jul, i efterskott!

Kategori: Mitt liv. O.o

Nu är julen över. ÄNTLIGEN! 
Okej, julen är rolig men när man firar den med kusinerna så kam det roliga tas ur julen. Det är bråk mellan de tre bröderna och tjat om att de fått lite julklappar (vilket det inte var, de vill bara ha stora och många klappar och de två äldsta vart inte så glad över att jag fick flest iår..) 
Är Grymt trött efter igår OCH idag. Mellersta barnet fyllde idag 10 och som vanligt så var det en massa bråk där. Det är en hektisk vecka för mig. Imorgon ska vi till morfar och äta och på fredag ska jag till stan med min faster, sen på söndag ska vi till farmor och farfar och äta för eftersom min faster far hem på söndag. Sen ska jag vara med Bea som kommer hit imorgon. Hon är bara här under lovet och har en julklapp till henne som måstes ges. 

Haha duktiga jag lyckades radera hälften av vad jag hade skrivit . Fick en IPad i julklapp och har lite svårt när det kommer till skrivandes för lyckades radera hälften som sagt och kan inte ångra det.. Jag och elektronik går inte ihop så bra.. 
Jaja, men har även fått en kakburk som är rosa ;) 2 receptböcker, step up revolution, one directions perfym box ( liten perfymflaska och shower gel). Sen har jag även fått en rosa pyjamas, en till pyamaströja, 2 kastruller, 2 handdukar, och lite andra flytta hemifrån saker. Fick även ett presentkort på the body shop och 1000spänn, en liten muffinsplåt, en pocket och sockar. Sen har jag fått två jätte fina tavlor av Emelie och en söt liten nalle. 

Vad har ni fått i julklapp? Fick ni det ni önskad er? Eller fick ni som jag, saker ni inte visste att ni egentligen önskar er? 

Jag ska försöka skärpa jag när det kommer till bloggandet. Måste verkligen bli bättre på att komma ihåg att iallafall blogga nån gång i veckan istället för typ varannan månad..

Nånting jag verkligen vill ha för gillar både Kiss och Hello Kitty ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: