Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Let's do the time warp again~

Kategori: Mitt liv. O.o

3 dagar kvar till nyår. På ett sätt längtar jag dit och på ett annat sätt längtar jag inte. Jo, nog ska det bli roligt att komma in i 2014. En massa roliga saker händer för mig då. Men, jag ska fira nyår med släkten. Alltså mina bråkiga kusiner som jag inte har nån vidare lust med. Har tyvärr ingen kompis att fira med med tanke på att detta kom upp så sent. Men får göra det bästa av kvällen och låsa ,om dörr. De har en tendens att rita omkring i mitt rum och tycker att det är så roligt när jag blir arg på dem. (Hur kan man tycka att det blir roligt när nån blir arg på en?!) 

Men nu tänkte jag skriva en lista på saker som händer under 2014 som jag längtar till. :) hehe.. ( står ej i tur ordning, skriver det jag kommer på) 
1. Jag fyller 18. (YAY, blir vuxen.. Typ)
2. Hush hush ska komma på bio. ( för er som inte vet vilken bok det är så är det första boken från Becca Fitzpatricks serie fallen ängel, som heter hush hush på orginalspråket.)
3. Film nummer 3 av hunger games ska ha premiär på bio. (Ledsen kan inte namnet på filmen)
4. Sista Hobbit delen går på bio ( är inget stort fan av Hobbit men har sett de första 2 delarna så då måste man ju se dem sista delen)
5. Jag och Emelie ska gå på one directions konsert! Och shoppa en massa i Stockholm ;) 
6. Skolan börjar igen så jag får träffa ,inga vänner från Luleå och Hackas. (Jag har inte sett dem sen innan sportlovet med tanke på att vi hade praktik fram till jul direkt efter) 
7. The Mortal Instruments, City of ashes har premiär. ( längtar så grymt mycket!!!)
8. City of heavenly fire kommer ut. Sista delen i Tmi serien (the mortal instruments) (2015 kommer första delen av den allra sista shadowhumter serien ut. Den utspelar sig fem år senare och det är 3 delar av den serien)
9. En ny Step up film kommer. Och mina 2 favoritkaraktärer ska vara med :D
10. 2,5 veckor utan syrran. Hon sticker till USA med farmor, farfar och faster. Vill ju också följa men som 18-åring kommer man inte in på många ställen.

Nu kommer jag inte ihåg något mer. Men tror att det händer lite fler roliga saker. Men nu blir det promenad med Emelie. :)

Medans vi promenerar så får ni njuta av denna bild på min katt Pontus ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: