Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Amanda Todd

Kategori: Viktigt.

Ni vet troligen vem Amanda Todd är.
Såg nyss för första gången hennes video.
Det var så hemskt.
Tårarna vill inte sluta.
15 år blev hon.
Om hon levde nu så skulle hon bli 17 iår.
Men pga alla cp störda människor som inte har nått hjärta och borde hamna i helvetet fick henne att ta självmord.
Alla hennes så kallade "vänner" lämnade henne när hon behövde dem som mest.
Att bli mobbad är så j*vla hemskt.
Har själv blivit mobbad men inte så som Amanda Todd blev.
Hon kuttade sig, drack blekmedel.

Jag önskade att jag hade känt henne.
Varit hennes vän.
Jag älskar min vänner.
Jag har blivit mobbad pga att jag var vän med min bästis.
Först var de henne. Visste inte ens om att hon blev mobbad. När han gick på mig så vart hon förbannad. Han slog ner honom. Hon är en sann vän. Och jag älskar henne verkligen<3

Hah, kan verkligen inte få tårarna att sluta komma.
Ni borde verkligen tänka er för nästa gång ni mobbar någon. Är så äcklad av de som mobbar nån, får ens vänner att lämna en. Att vara ensam, det vill ingen.

Om ni inge har sett Amanda Todds video så borde ni verkligen göra det. Det är verkligen hemskt.
Ps: tänk er för nästa gång ni flashar er eller liknande för nån på datan. Ni vet aldrig vad som händer med bilderna han smygtar. Och välj era vänner med omsorg. Skaffa äkta vänner, inte falska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: