Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Hej igen.. 😁💧

Kategori: Jag :)

Det var ett tag sen jag bloggade, men har nu bestÀmt att komma igÄng med bloggandet igen. Kan berÀtta kort vad som hÀnt de senaste veckorna:)
Jag har gÄtt ut första Äret och Àr nu inne i andra(?) veckan i mitt sommarlov.
Jag har varit i UmeÄ under förra helgen och campat i husvagn. I UmeÄ köpte jag 3 par skor, som jag verkligen behövde och 2 tröjor. Sen orienterade jag och fick en guldmedalj för ja var ungdom och var med och deltog. De hade en tÀvling dÀr alla fick en likadan medalj.. -.-
Sen har det inte hÀnt sÄ mycket mer. Den 1 Juli sÄ börjar jag mitt sommarjobb och den 5-7 Juli sÄ ska jag pÄ Skecon som en vÀn och nÄgra andra hÄller i. För eftersom det Àr sÄ kort tid sÄ hinner jag inte fixa nÄn peruk, eller speciella klÀder sÄ funderar pÄ att sy kattöron, svans och tassar eller kaninsvans och öron. Eller sÄ ska jag fixa en liten tiara frÄn glitter och nÄn passande tröja. Har en kjol och skor men ska köpa nya strumpbyxor ocksÄ för det Àr hÄl i mina. Vad mer kan man behöva? Har ingen aning hur man ska klÀ sig. Kan ju aöltid googla det...

Byebye~

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: