Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

ASDFGHJKL

Kategori: Filmer/musik

God morgon!

Jag typ bara fangirlar liiiiiiiite just nu. När jag kom till skolan nu på morgonen så såg jag en affish med Ailu crash på, för er som ej vet vilka de är så är Ailu crash med i filmen "jag saknar dig", där det står att de ska spela i luleå den 31 oktober. Jag har sett dom eb gång och det var under filminspelningen i Piteås kyrka där jag var statist. Då visste jag inte vem han var men efter att ha sett filmen så började jag verkligen dom. :) 


Bilden är jätte dålig för tog bara ett snabbfoto så jag skulle kunna se när o var konserten är. Kommer fara om jag får med nån kompis, det är så gryt tråkigt att fara själv speciellt när det är i Luleå så måste åka buss. Sen känns det  lite tryggare att fara dit med nån. :) 

Men nu har jag snart engelska o funderar på att fortsätta skriva min engelska novell som jag började med igår. Har ej kommit långt för kom ej på nått namn till huvudpersonen och hans lillasyster. 
Hard time choosing names~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: