Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Turn the tide~

Kategori: Filmer/musik

Så, sitter just nu på bussen påväg hem från Luleå. For aldrig hem efter skolan utan stannade kvar och såg på Ailu crash som spelade på "Lillan" 
Blev lite besviken för Ludvig (sångaren) var inte lika snygg som han var när han var med i filmen "Jag saknar dig" 
Men dom var bra och spelade "Turn the Todd (Cilla turns . Sen såg det ut som om han fick anfall när han dansade... Men han är jätte bra sångare o jag och några andra tjejer jag var där med blev typ liiiite kära i basisten och gitarristen som tydligen är tvillingbröder. Dom var it så lika varandra.. Men snygga var dom ;)

Efter konserten gick vi till Max för stt vänta på min buss som gick typ en timme senare o så när jag kommer it från toan så hoppar och springer Alex till mig och säger åt mig att titta vilka som är här. AILU CRASH VAR DÄR O JAG FICK TYP PANIK O FNITTERATTACK! Och vi alla fick panik o fnitterattack.
Blev så feg och vågar inte gå fram och be Om en autograf och ångrar verkligen att jag inte gjorde det där de är verkligen bra. 
Dissa gubben bakom Ludvig. 
Han må vara med i bandet men han såg lite väl gammal ut..


Men nu vill jag vara hem o sova. Är trött o bussäterna är obekväma.  Så god natt alla<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här: