Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

We gonna let it burn, burn, burn burn

Kategori: Jag :)

Så jäkla trött på allt tjat hemma. 
Jag får inte gå klädd så, jag får inte göra si och så. 
Mitt liv, mitt utseende. 
Du kan inte säga att jag inte får klä mig så. 
Jag skiter i vad du säger.
Jag har på mig vad jag vill. 

Nu blir det att vänta på att pappa ska komma hem och hämta mig. Det regnar ganska mycket ute så han ska skjutsa mig till busstationen. Längtar att få komma bort från detta dårhus. Även fast jag har ett prov i skolan som jag inte har pluggat så mycket till.. Heh.. Me kan det mesta.. Typ....

Har börjat skriva en engelsk novell. Den ska handla om 17 åriga Ailu som älskar att dansa och skriva. Ho bor med sin pappa och lillasyster. Hennes mamma dog i en olycka för 5 år sen. 
Mer än så har kag inte kommit på. Pappan har inget namn än och det skall vara en romantisk fantasy bok. Hoppas att jag kommer igång med den ordentligt snart.

Igår fick jag veta vilken tid min praktik börjar. Det är galet tidigt och det går ingen buss till Öjebyn så tidigt. Alltså 0400. Pappa säger att jag kan cykla men det är kolsvart och det är i 6 veckor ja ska praktisera. Så får se hur jag tar mig dit. 

Ttyl~




Kommentarer


Kommentera inlägget här: