Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

I am the one hiding under your bed~~

Kategori: Skola

Making dinner. 
Då fick msn uppgiften att laga mat eftersom pappa inte når 100%. Det var meningen att syrran också skulle hjälpa till med det blev bara jag :/




Kände mig lite lost idag när jag besökte strömbacka och väntade på min kompis. Är så ovan att vara på backa men hittade henne iallafall efter hennes lektion. Dock gick jag först fel.. Heh..... 
Vi gick då hem därifrån och bestämde att vecka 9 ska jag ha ett litet party med henne och Bea. Det blir film, pizza (direkt ur kartongen, nöjd Emelie? ;) ) fika och mer film. Haha.
Det blir sent födelsedags firande typ. 

Sen har det inte hänt mycket mer. Hade bara naturkunskap idag för bageriläraren var sjuk. Vilket var väldigt tråkigt för hade sen helgen planerat vad jag skulle baka..

Men nu tbx till maten~ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: