Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

I breath you in with smoke~

Kategori: Shopping~

Update time~~~

Haha kände att det var nån dag sem jag sist bloggade så här kommer ett litet inlägg. :)

Gick på stan idag under hål timmen och köpte lite grejer från panduro. De hade 70% på julsaker så köpte silikonform med julmotiv. :) köpte även röda och vita pärlor så nu har jag 4 färger. YAY~ 
Köpte även hjärtformade silikonformar för att göra tvål med ska använda de för att göra alla <3-dag choklad. :)) tänkte att det skulle bli lite fint.
Gick förbi kupan när jag kom in i Piteå och hittade en jättefin randig tröja som jag köpte. Den må vara för killar men gillade den så mycket och  kostade den bara 20kr och är typ nästan ny. (Den ser då ut att vara väldigt ny)


Jojuste, köpte Manuelas bok just sweet i tisdags. Det finns många läckra recept i den och alla frostingar o så har fina pastellfärger. Rekommenderar verkligen denna bok. :) hon har även några fler, hur många vet jag ej.

Sen har det väll inte hänt så mycket mer idag. Fick B på ett svenska grejs. Vi skulle skriva vad Romeo and Juliet handlade om + karaktärerna, pjäsens mening och lite annat. Har jobbat med Romeo and Juliet på engelskan också så hade lite mer kunskap om allt. Tror jag var den enda som kunde alla karaktärernas namn, inte ens läraren kunde alla... ;p

Men nu blir det nog att se på nån film eller nått.

Baibai!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Så schyssta inköp du har gjort! Och snyggt jobbat på svenskagrejset, det är alltid nice när man t.o.m. kan mer än läraren. Guldstjärna till dig! :)

    2014-02-03 | 14:03:07

Kommentera inlägget här: