Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Never stop dreaming.

Kategori: Shopping~

Gick på stan i Luleå med Sofi idag. Haha det blev inte så mycket shopping. Provade en klänning som jag var för fet för och hittade en massa bak och matlagnings saker som jag vill ha.
Medans alla andra går och kollar på kläder och skor så kollar jag på tallrikar och burkar ;)
Jag fick välja en sen julklapp av Sofi så det blev en palett med metallic ögonskuggor. (YAY, äntligen har man fler färger än mörkblått, svart o vitt!!) 
Hittade även Yohios perfym. Tycker inte att den luktar nå speciellt. Den luktar som alla andra tråkiga perfymer. 




Men nu blir det snart att äta teriyaki (yum yum) och sen blir det att sticka iväg och se genrepet till Revyn. Sen blir det att hitta på nått med Sofi :)

Baibai

Kommentarer


Kommentera inlägget här: