Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Sparks fly~

Kategori: Mitt liv. O.o

Fyller 18 idag och är typ sjuk. Bara en vanlig födelsedag för mig -.- är ofta sjuk när jag fyller år, grymt irriterande. 
Imorgon kommer släkten på kalas. Så det blir att baka tårta och något mer..

Fått 2 presenter idag. Från mamma o pappa och en från syrran. Älskar det jag fick av henne. fick en till bok med cupcakes recept av mamma o pappa.. Heh, män kan aldrig ha för många.. :) 


Nicer dicer plus, som syrran gav mig. Önskat mig en sådan ända sen jag såg den på tv <3


Får blodsmak i munnen varje gång jag hostar.. That cant be good.. 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Jag kom ju på att du har en blogg! Ska försöka följa den så jag hänger med i vad som händer i Pijtstan ;)

    Hoppas verkligen du kryar på dig snart!! Kram!

    2014-01-24 | 21:38:36

Kommentera inlägget här: