Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

We will be counting stars~

Kategori: Filmer/musik

Då har man varit på hemmakväll och handlat filmer för halva priset. :) man måste passa på medans det är billigt. Så har äntligen köpt the mortal instruments - City of bones. 
Är grymt lycklig för har velat ha den sen jag såg den på bio :) 

Dom hade inte Iron man 3 för den var slut så skyller på pappa som sa att de öppnade 11 när de öppnade 10 som jag sa. Men men, den kan ha varit slut sen tidigare men det får vi nog aldrig veta. :p

Köpte igår ett par blåa byxor som är jätte sköna. :) hittade inga svartas det blev blåa ist.
 

Sen köpte jag även en radio jag skulle få av far,or och farfar i födelsedagspresent men den var slut så fick presentkort med kostnaden på. :) 
Den är så liten och platt jämfört men min förra. 
Nu måste jag bara lista ut vad alla knappar är för... 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: