Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Why are you my clarity?~

Kategori: "Mode och smink"

Soon time for school~~~ haha börjar inte förens 12.00 idag. Skönt fast jag har 4.5h lektionstid med totalt 30 min rast. Okej, rast och rast hinner hämta böckerna och gå till nästa lektion. 

Men nu ska jag städa upp lite i mitt rum och så får jag hoppas att jag kan ta och börja dra till skolan snart. Har grymt tråkigt och år ju så smart så jag stiger upp 07.00. Heh..  



 Hann ialla fall klart med mina rosettörhängen. Vart riktigt nöjd med dom men måste bara komma på nått bättre att fästa själva örhänget. Rosetten har jag gjort själv~~ har ett par rosa och vita rosetter jag håller på att göra. Förhoppningsvis så blir de klara innan nästa vecka, är så grymt seg på att göra de xD

Så uhhhhh, byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: