Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Böcker och filmer.

Kategori: Mitt liv. O.o

Med inget speciellt att skriva om så tänkte jag visa vad böcker och filmer dom finns i min bokhylla. 
Har inte så mycket böcker eftersom de kostar litegrann. Filmerna är mestadels köpta på kupan, loppisar och i outlet lådan på Hemmakväll. 




Endast 6 av böckerna är på svenska eftersom jag hellre läser på engelska. 




Alla filmer är i bokstavsordning. Hade lite tråkigt idag när jag städade så bestämde att sätta de i bokstavsordning så man lättare hittar filmen man letar efter.
Sex and the City boxen är från Kina. Köpte den på loppis för 5kr men de pratar engelska och tror det finns engelsk text. 

Så det var det.. Haha det blev lite problem att fota allt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: