Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Fredags lunch och shopping.

Kategori: Shopping~

I fredags bjöd farmor mig på lunch på Lemon Tree, en rätt så ny resturang i Piteå. Det var väldigt god mat även fast vissa saker var lite starka för mig. 
Vi gick sedan på stan ett tag eftersom jag behövde gå till Telia. 
Blev så lycklig när jag såg att Akademibokhandelm hade 20% på alla ungdomsböcker. Hade så svårt att välja vilken bok jag skulle köpa eftersom det är så många jag vill ha. Men det blev dessa två böcker, vars en av dom jag fick av farmor :)
Bok nummer 2 och 3 av the maze runner serien. De hade första boken men den hade filmomslaget på sig och jag vill att alla ska se likadana ut. Har inte läst första boken men har reserverat den på bibblan så väntar på att den ska komma sen måste man även hitta fjärde boken. 
Såg filmen i tisdags med syrran och blev så frustrerad på hur den slutade så vill verkligen läsa boken så fort som möjligt. 

Köpte även Aussie shampoo som är till färgat hår. Och det luktar sååå gott <3 


Men nu, fortsatt rensning och storstädning av mitt rum och sen har jag lite annat att göra, :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: