Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Let the world shine upon you.

Kategori: Mitt liv. O.o

Det har inte blivit att göra något som jag skulle göra idag eftersom vi for ganska sent till julmarknaden och så ska vi snart fara till mina kusiner på "vuxenkalas". Yngsta pojken fyller år imorgon så vi skall äta middag där idag och fira honom eftersom han skall ha barnkalas imorgon.
Vi hade lite problem att hitta något till honom eftersom han har det mesta. Vi tänkte köpa kläder men farmor sa att han har ganska mycket redan. Det roliga är att han älskar att få nya kläder, har nog aldrig varit med om att man gillar att få kläder. Jag vill hellre ha presentkort på klädesaffärer så jag kan köpa det jag vill ha eftersom jag kan vara ganska kräsen när det kommer till kläder.
 
Jag tar ju studenten snart och har typ panik för man har ju en vit klänning på sig på studenten och jag gillar verkligen inte vita kläder. Det ända vita plagget jag har är en vit tröja från Monki. Och den använder jag inte så ofta. Jag hade en vit klänning när jag gick ut 9:an och då blev jag tvingad att ha en. Men hittade ingen i Piteå och det tog en hel dag i Stockholm innan jag hittade en jag gillade. Och då använde jag den kanske 2 gånger totalt.
Sen så måste man ju hitta en balklänning och beställa studenten mössa. (Varför ska det vara så dyrt med studenten??) Jag vet att man kan köpa billiga klänningar men mössan brukar vara ganska dyr.
 
Men nu blir det att göra sig klar för att fara.  (Dock så måste jag inte göra så mycket eftersom jag aldrig bytte om när jag kom hem eftersom jag visste att vi snart skulle fara igen)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: