Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Lets dance trough the night under the stars.

Kategori: Mitt liv. O.o

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom det inte har hänt så mycket på sistone.
 
Men har då nu fått en rådgivare till mitt UF företag och ska träffa honom troligen nu i veckan och prata om marknadsföring.
 
Har för det mesta suttit och sett Grimm serien när jag är hemma.
Jag läser inte så mycket hemma utan läser för det mesta på bussen fast nu har jag oftast sovit istället eftersom jag har varit väldigt trött.

Jag har då lite att göra imorgon.
Först ska jag på julmarknad i Öjebyn sen ska jag kolla upp lite praktikplatser i Stockholm samt i Piteå sen måste jag även göra lite fler armband eftersom farmor kommer och tar typ alla hela tiden, dock så är det bra eftersom hon lyckas sälja dom men behöver göra lite fler tills nästa söndag eftersom jag kanske ska stå på skultsöndag i Luleå på UF.
Jag måste även fara till biblioteket med några CD skivor som jag har lyssnat på. Sen tror jag inte det är så mycket mer jag behöver göra, bara sitta och plugga japanska och planera resa dit till nästa år.
Vill verkligen fara till Japan under Halloween eftersom de ska ha nått speciellt på Disney land då. Sen så är det många som klär ut sig där och det skulle vara häftigt att se alla som klär ut sig.
 
Ett tips på ni som tänker fara till Japan är att kolla upp hur man skall uppföra sig där för japaner kan ta riktigt illa upp.
 
Men nu lite mer Grimm sen sova. Somnade under dagen så är grymt pigg nu. Haha.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: