Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Make my day with a flower.

Kategori: Mitt liv. O.o

 
Sååå.... Har inte så mycket att skriva om. Har varit på stan med fina Emelie ett tag sen har det inte blivit så mycket att göra. Sett Grimm och irriterat med på den dåliga kvalitén på swefilmer eftersom det blev svårt att se ibland och så försvann ljudet under ett kort tag. Gillar verkligen inte då det blir så.
 
Funderar på att försöka skriva en novell, (som jag försökt med många gånger) men har svårt för att komma på en story line som inte liknar böcker jag läst. Har grymt lätt för att blanda alla böcker jag tycker är bra till en enda stor röra. Vill skriva en fantasy romance teen novell.
Märkt att jag blandar meningarna ibland med engelska men läser bara böcker på engelska nu mera så det blir att jag skriver vissa ord på engelska.  
 
Har då en lektion imorgon på morgonen sen är det inte så mycket mer. Väntar på att min rådgivare ska maila mig och måste göra mer armband och skriva min affärsplan på datorn men affärsplanen kan jag göra på skolan eftersom jag inte har nått annat som jag behöver göra där. Sen om jag inte hinner klart med det där så kan man ju alltid skriva den på bussen eftersom jag läser eller sover då. Det finns inte så mycket att göra när man sitter på bussen.

Men nu, mer Grimm! WOOO!!!
 
(Jag gillar verkligen blommor))
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: