Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Mello.

Kategori: Mitt liv. O.o

Okej, så har precis fått reda på en trio som skall vara med i Melodifestivalen nästa år.
Och jag kan inte riktigt ta dem seriöst.
De heter Molly, Polly och Holly och är trillingar. Tillsammans bildar de trion Dolly Style.
De är lolitaklädda tjejer som ska sjunga låten Hello Hi.
 
De är alltså de nya "Yohiosarna" i mello. Eller vad man skall kalla dem. För mig är det bara tre tjejer som "härmar" Yohio.

De kommer ursprungligen från ett dockhus i Dollyville. (Kan inte ta dem seriöst längre efter detta)
 
Dock väldigt nyfiken på hur dom låter innan jag dömer dom helt eftersom jag ej kan säga mer om dom nu.
Så nu väntar vi på att mello ska börja!

Kommentarer

  • Dom härmar inte yohio!j säger:

    Ska bara säga att det inte var Yohio som skapa lolita stilen. Den är Japansk och jag klär mig också i den!! Den är inte så känd och dom flesta som ser den tror typ Yohio uppfann den! Men dom har fel!

    Svar: Jag sa aldrig att Yohio uppfann Lolita. Lolita är egentligen en tjej på 12 år som kallades för Lolita av hennes styvpappa som hade sex med henne. Och det jag menade i mitt inlägg är att de härmar Yohio med att köra med den stilen i mello, Yohio hade inte klänning men han har haft det tidigare.
    Amanda

    2015-01-10 | 19:26:59

Kommentera inlägget här: