Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Randomness

Kategori: Mat/ bakverk. <3

Köpte dessa böcker för 50 spänn totalt idag. Endast City of bones är läst av förra ägaren så är grymt glad att de andra 3 är i ganska. Ta skick. 

Vi började idag med att göra praliner och temperera choklad. 
Jag gjorde apelsinstjärnor täckt med mörk choklad.


Har blivit väldigt förtjust i Thomas Brodie-Sangster som spelar Newt i the maze runner. Jag gillar hans karaktär i tmr och även hans skådespeleri. Eller vad man nu ska kalla det.

Har börjat läsa Death Cure som är tredje boken i the maze runner triologin (heter det så?) vill verkligen fortsätta läsa den men har lite att fixa inför morgondagens bakcirkel jag ska hålla i så får läsa senare. 
Jag rekommenderar böckerna väldigt mycket men var beredd på att bli ganska äcklad av creaturern James Dashner skriver om för de låter inte mysiga..  Filmen är verkligen i te lika bra och utelämnat en massa saker som gör boken bra. 

Men nu, PLANERING!!!..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Agerande kallas det
    Och ja, är det tre böcker så heter det så :)

    2014-11-13 | 12:21:37

Kommentera inlägget här: