Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Snack raset

Kategori: Mitt liv. O.o

Köpte detta i thai butiken i Luleå förra veckan. Vart så glad att jag hittade pumpakärnor men sen var det inte så roligt längre för de var nämligen väldigt väldigt salta. Desto mer man tuggade desto saltare blev det. :/ det slutade med att jag slängde dom eftersom de inte gick att äta utan att dricka en massa vatten mellan varje kärna.
Hittade nå nya Pocky smaker med bitar i. Om jag minns rätt så var jordgubben den som smakade mest men smakade väldigt mycket konstgjort så det blev inte ett så stort plus. Blåbären smakade inte så jätte mycket man var godare än den med jordgubbssmak.


Imorgon får vi äntligen skoldatorerna så då kan jag äntligen fortsätta med mitt UF företag!!! :D har gått lite segt nu eftersom jag behöver data men vi har knappt några datorer kvar på skolan som funkar sen har det försvunnit ett par stycken också. 
Förhoppningsvis så är datorerna bra så att jag kan göra det jag behöver görs.

Nu, mer Grimm serietittande. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: