Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

It's time to try to defying gravity~

Kategori: Skola

Sitter nu på skolan själv och väntar på att klockan ska bli typ halv fem. Ska till Sunderbyn folkhögskola på kurs så det är ingen ide att fara hem. 
Alla andra for för länge sen till och med läraren har farit. Men eftersom jag inte behöver hjälp med mitt arbete så gjorde det inge.





Jag idag. Aleckes lockade mitt hår med en grym locktång. Det gick snabbt och det blev jättefina korkskruvar. 
Har på mig en kjol jag sydde ihop igår. Inte precis min stil med blommor och mörkblått eller långtkjol. 

Men snart blir det kanske att sticka eftersom en kompis som också ska på kursen kommer om ca 30 min,

Hade lite roligt igår med tyll och katt. :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: