Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

My make-up corner.

Kategori: Mitt liv. O.o

På grund av brist när det kommer till saker att skriva om tänkt jag visa hur mitt sminkbord ser ut. (Det är den enda städade delen av mitt rum just nu)


Det som finns där är produkter från Victorias secret, viva la diva, directions. Samt perfymer från One Direction och Avril Lavigne. Lite läppstift och läppglans, nån sminkborste, maskara, eyeliner och lite nagellack. Har lite mer krimskrams på bordet. Har inte egentligen så mycket smink och så. Tycker det är för dyrt att köpa så köper bara när det verkligen behövs. 


Kommentarer

  • lisa säger:

    vad har du för vs??

    Svar: Hej, det är Pure Seduction - red plum & freesia. :)
    Amanda

    2014-10-20 | 15:19:01

Kommentera inlägget här: