Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

If I go to hell Will you burn with me~

Kategori: Filmer/musik

Gjorde en cheesecake i torsdags som jag tog med hem. 
Syrran blev väldigt glad och har ätit det mesta av den. 

Det är degistiv blåbär hallon och citron. Den blev bättre än vad jag trodde den skulle bli eftersom det var första gången jag gjorde en cheesecake. :) 





Längtar tills på lördag så grymt mycket för då ska jag få se dessa killar för första och sista gången då det spelar deras sista konsert. De har även gjort en sista singel som ni ser på bilden. Vart så Gry,t glad då jag hittade den på spotify igår. :)

Men nu ska man snart rösta för första gången :D hoppas bara det inte är så mycket folk så man måste vänta länge, för har ju ingen aning typ hur detta går till... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: