Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Madness

Kategori: Skola

Tjoo.
sitter nu på skolan och fixar med min insamling.

Har verkligen inte haft det så bra igår när jag kom hem med flyget till Kallax. Det visade sig att ca 20 väskor har hamnat fel och min väska är en av dom. Men har fått en sms om att väskan har kommit till Kallax så väntar bara nu på att det ska ringa om hur de ska transportera min väska hem till mig. Hoppas de ringer snart för vill verkligen lyssna på mig nya Seremedy skiva som ligger i min resväska med mina affischer och allt annat som mitt smink etc. Och så har jag skolfoto idag... Yay.....

Men nu blir det att försöka komma på vad man ska skriva om insamlingen.


Bilder från konserten kommer lite senare, även bilder på det jag köpt i Stockholm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: