Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Seremedy last live ReMadness

Kategori: Filmer/musik

Det var så underbart på konsterten. Det är verkligen synd att Seremedy nu officiellt har slutat spela. Men är så grymt glad att jag fick biljetter dit. Om jag inte hade sett dem så skulle det vara ganska surt. 

Folk grät i slutet och var själv nära på att göra det. Mest för att Seike (sångaren) började gråta. Det var väldigt känslosamt och mysigt där. 
Men nu får man ta och försöka se Kerbera och Die/May - Seikes nya band. Och Crestillion samt Overworld nån gång. De är grymt bra band som jag verkligen rekommenderar. 

Deras sista skiva. Seremedy reMADNESS
Innehåller låtarna:
Diverge 
Red river
Facing greater burdens
Mad joker






Affischerna jag köpte och fick signerade :)





Jag har bara tagit den första bilden. Den sista tog min faster och de andra har Riotcolor tagit. Ni kan hitta honom på Facebook och Instagram. På Instagram heter han riotcolorofficial och Riotcolorphotos

Video blev ej eftersom de är på mobilen och sitter på ipaden nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: