Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Stockholm shopping.

Kategori: Shopping~

Här kommer lite bilder på sånt jag köpte i Stockholm när jag var där. :) det blev inga kläder eftersom kläderna jag hittade var antingen kortkorta kjolar eller dyra byxor. Så det var lite synd ://

Sailor Moon kortlek - science fiction bokhandeln 68kr

The fallen del 1/5 - science fiction bokhandeln 98kr


Slipknot - blue fox 39kr (orginalpris 49kr)
Halsband kanin - Shock ?kr (hittar ej kvittot)

Glasögon Hello Kitty fejk - Kawaii shop 129kr

Pastell rosa jumbokopp 2st - spisa 99kr (orginalpris 99kr/st)
Pastell rosa tekanna 1,5l - spisa 174,50kr (orginalpris 349kr)

Kavel 23cm - spisa 64,50kr (orginalpris 129kr)
Hello Kitty whisk - spisa 34,50kr (orginalpris 69kr)
Sweetly does it spring action cake pop scoop, carded - spisa 49,50kr (orginalpris 99kr)
Sweetly does it stainless steel cupcake filling nozzle, blister carded - spisa 19,50 (orginalpris 39kr)

Nik wmns air total c 10 black/pink - Intersport 499kr ( orginalpris 699kr)

Ene hopprep handtag - Intersport 59kr

Mck touch magic glov S/M black - Intersport 49kr

Så detta är det jag köpte. Köpte även lite saker på konserten men de bilderna kommer senare med lite andra bilder och kanske nån video från Seremedy last live remadnass. 

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: